Gott Nytt år !

hej allihopa. Nu är det snart 2009! och jag fyller ju år på fredag och då åker vi till storvreta cupen , det är en innebandy cup. Det ska bli jätte kul . Men vi hinner ju aldrig fira mig ordntligt men det spelar ingen roll.

Just nu har vi preci ätit middag , Sara och uffe är här. Kul! Vi ska nog snart äta efterrätt. Och sen ska vi väl gå ut och kolla på raketerna : ).
I går så slaggade jag hos emma. Sofiavar där också och vi låg ju typ och snackade tills.. aa jag vet inte hur mycket klockan var. Men det var ganska sent.. Men kul.
Det här kan ju bli mitt sista inlägg för året men vi får väl se..
Gott nytt år !

Sega måndag..

japp i dag har varit en riktigt seg dag. Jag har inte gjort någonting käns det som. Jag ska träna i kväll men inget mer. Det är därför som jag inte har skrivit något. Men hoppas ni haft en bättre dag..

Biioo !!

hej, i dag ska jag pappa amanda och hennes kompis gå och se Twilight i gen  : ) . Den är så himla bra ( Jag vet att jag har skrivit det mycket men den är bra ) .
Men i dag har jag varit och bowlat med sofia och emma. Trevligt. Sen gick vi till Täby och kollade lite på kläder men vi hittade inget. Och sen så åt vi mat. Inte så intressant dag men ändå..
skriver mer sen för nu är det mat .
K  Ä R L E K !

Lördag !

hej ! I dag försökte jag och amanda igen på rean. Det gick mycket bättre : ) jag handlade tre plagg. En jätte fin fest kjol en svart långärmad tröja och en grå tunika /tröja . Det var super kul. men det var hur mycket folk som helst.  men det gick bra.

Sen å åkte vi hem till farmor och farfar. Dit kom oxå sara och uffe. Vi åt lite jul mat och korv som vi gjort själva typ förut. Men det var kul att träffa dom. Men vi bestämde att vi skulle vara med uffe och sara på nyår : ) Vi hade ju inte bestämt något specielt men det ska väl bli kul att de kommer. 

Och måste bara berätta vad jag ska göra i morgon .... *trumvirvel* Jag ska se TWIGLIGHT igen !!!!!!!!!! Gud va kul det ska bli : ) jag längtar , men den var riktigt bra och ni som inte sett den : SE DEN!!!!!!!!

26/12

hej , i dag å tänkte jag och min syster gå till täby för att handla på rean på Gina tricot..  men det gick ju inge vidare..
Vi kom dit ungefär fem i tio. ( Det öpnade 10 ) vi tycker att vi är perfekt i tid men icke.. När vi kommer in så undrar vi varför det är så mycket folk just nu i täby, klockan är u bara tio på morgonen men vi fortätter att gå och då ser vi varför det var så mycket folk.. De är såklart där för att gå på rean!!! Så det var bara att ställa sig i kö.. Vi var där inne i tio minuter sen gickvi ut för det gick inte att hitta några kläder alls!! så vi fick åka hem..

Men som tur var så hade jag bestämt att jag och "V" skulle hitta på ngt hemma hos mig : ) . Det var super mysigt. Vi pratade , lagade mat och pratade lite mer ; ) om det är något som vi är bra på så är det just att prata., vi kan sitta i timmar och prata i telefon. *:S* jaja men nu kommer jag inte träffa henne på så länge för hon drar till fjällen.. Men jag får smsa henne ibland : ).   ha ett jätte bra jullov ( det som är kvar av det.) 
K Ä R L E K !

Så var det över..

jaha nu är julafton över.. men det var super kul! Vi var ungefär 20 st hemma hos oss : ) det var jättte kul, men först så delade vi ut julklappar bara familjen på morgonen. Då fick jag många fina presenter. tex en ny mobil : ) och mycket mycket mer..
Sen så kom hela släkten till oss och så firade vi jul. Det var jätte kul. Synd att det inte kom någon snö här bara :( men det gick ju bra ändå.. Jag fick jätte fina julklappar av alla TACK!!!!! Men det käns så konstigt att nu är det över..  likson det är ett år tills nästa julafton, man längtar i ett år och sen är det bara över. Men det finns ju mer att längta till tex. Nyårsafton och Födelsedag:) 
Nu ligger jag och slappar i soffan och kolar på mamma mia filmen jag fick av mormor. : ) och äter choklad..
Ha en bra juldag!!

K Ä R L E K ! ! !

Bara en dag kvar..

I morgon är det julafton! och jag har ingen julstämning alls.. Den kommer kanske i kväll när vi klär granen men det ska ju vara snö..! 
iaf , i dag har jag städat hela mitt rum och gjort fint tils i morgon.. *stolt* hihi.. sen har jag mamma och amanda bakat julgodis, vi bakade knäck,mintkyssar och typ pepparkakor. mysigt. 
som sagt så kommer då hela släkten i morgon, det ska bli jätte kul att träffa alla för man ses inte så mkt. Vi är typ tre familjer + leif och några mer, orkar inte skriva upp alla här.. : ) 

              Ses!  K Ä R L E K  E M E L I E

Aj aj aj ....

I dag har jag varit hos tandläkaren och dragit ut en tand : ( det var inte så skönt, men det värsta var nog bedövningen som satt i typ två timmar efter.. Annars har jag väl inte gjort något , måste städa mitt rum i morgon.. hehe hela släkten kommer på julafton så det måste vara rent.. : ) 

Sen gick jag och pappa och skulle köpa en julklapp till min kusin. Det var så himla fullt på BR och allt var typ slut.. Så det blev ingen julklapp ..  Men vi hittar nog ngt annat :P 

ses! ♥

Söndag

hej Bloggen !
I dag har jag varit jätte trött. Har igentligen inte gjort nägonting. Jag sov till kl 1 sen har jag slappat och bakat pepparkakor och pepparkaks hus : )  .. Menmen en del dagar blir så här . imorgon funderar jag på att ringa till "V" och se om vi ska hitta på ngt. 
och i dag är det bara 4 dagar kvar till jul:)!!!!


Twilight

i går va jag och mamma som sagt på bio, vi såg Twilight. Den var jätte jätte jätte bra. Det är en film man bara måste se.. Den var såå bra. Och jag hörde att det också ska li en tvåa. Den ska vi Verkligen se. Och jag tror inte att jag har sett twilight cför sista gången än..

I dag vet jag inte vad jag ska göra , kanske va med några kompisar eller så ska jag bara ta det lugnt. Vi får väl se..
men i kväll har vi en föräldra match med innebandyn, vi möter våra föräldrar . Sen är det en avslutning.. det ska li super kul.:)

JUL LOV!!!!

Äntligen är det jul lov. Det är så himla skönt. Vi hade avslutning i tibble teater. Det var jätte bra vi sjöng några låtar och så.. sen trollade en kille som heter thanet . Han är så himla skön.. :)
Sen så bytte vi lite julklappar med några kompisar. Vi stog typ i korridoren med massa papper och allt. Helt galet.

Och i dag ska jag och mamma gå och se Twiglight på bio. Det ska bli jätte kul. Jag har läst första andra och håller på med den tredje boken. De är super bra..
Kommer i håg att jag skrev ett inlägg om den boken för ett tag sen.. läs lite Här.. Skrev inte så mycket va den handlade om men ni får väl Googla.. hehe..
Ha ett jätte bra Jul lov för er som har fått jul lov..:)

...

Snart är det Avslutning!! Det ska bli jätte skönt. Jag och victoria , emma , sofia, och masa fler.
Ska bli jätte kul för man får ju presenter också.
I dag var vi i gamla stan. Det var lite jobbigt för det regnade en del men det var kul. Jag köppte en jätte stor klubba:)
I dag ska jag träna innebandy. Det skulle typ komma nån gäst tränare.. Vi får se..
ses!

Nobeldag

i dag har vi haft nobel dag. Det var inte så kul, först såg vi en film . typ ganska konstig. Jag vet inte vad den hette men den handlade om några barn på en ö.. aja sen så hade vi bild och NO. Jag har varit rikrigt trött i dag. Så har bara tagit det lugnt. Jag har ingen träning i dag, skulle haft fotboll men det är jul upehåll.
I morgon ska vi till gamla stan med klassen. Jätte mysigt .
Ha en great Tisdag :)

3 dagar kvar..

heej. Nu är det som sagt bara 3 dagar kvar till jullov, Gud vad skönt det ska bli. Vi ska fira jul hemma med hela släkten. Riktigt roligt. 
och vet ni en annan rolig sak. Hela våran klass ska til romme och åka skidor:) Det blir i februari nästa år.
Ska bli jätte kul. Jag tycker det är roligt att åka skidor och så får man vara med hela klassen.
Men nu ska jag snart träna ;                                                        
Ses!

Lucia

hej Bloggen:)

I dag har vi vart och kollat på skolans lucia tåg. Det var fint, men det är alltid bara niorna som får gå.  Och vi har haft världens skönaste dag. Vi bärjade med slöjd, och där gjorde jag typ inget. Sen hade vi ingen musik, så vi fick hål timme.
Sen hade vi historia och sen slutade vi kl 12. Då gick jag och sofia vickan och emma till täby för att sköpa lite jul klappar:)
Det var super mysigt.
Jag måste bara säga en kul grej, att i dag så hade lärarna ett lucia tåg i matsalen. Det hade kemi rockar och lampor i håret. Guud va vi garva asså. Alla elever typ filmade. Skit kul:)
menmen annars så händer inget spec. i kväll.
Ha en bra fredag:)

nemen hej:)

nu sitter jag och bara tar det lugnt. Är väldigt trött. Ska snart gå och kolla på min syrra som ska ha någon jul uppvisning. I tibble. Annars ska jag bara träna på mitt svenska prov som är på Måndag!
jaao.....  Ses! 

Din

Tisdag 9/12

hej. I dag har varit en bra dag. Vi fick tillbaka vårt spanska prov. Det gick helt okej:) Och sen slutate vi tidigt så jag kunde köpa lite jul klappar efter skolan. jag tycker det är så himla mysigt att köpa julklappar. Och det är snart jul.
På Lördag är det Lucia. Då ska vi ha lucia tåg i tibble sportcenter. Det ska bli super super kul. 
Kom och titta ;) ♥

ha en jätte bra Tisdag:)


Det är vi på bilden:) typ ett  år sen..

Heeeej!

I dag har vi haft flumm dag, jag och "V". Shiit va vi har skrattat . Vi är så trötta. Vi hade ju konsert i går och vi ska ha en i dag också. Kul kul. Hinner inte skriva mer nu.. ses.:)

Konsert!

hejsan, nu är jag hemma och vilar. Vi har precis haft rep. Vi ska  ha konsert i kväll och i morgon.
Det ska bli super kul. Vi ska sjunga med jan Johanssen, (vet inte hur det stavas) . Han är bra men jag visste inte vem han va.. men nu vet jag...:) Skriver kanske sen..:)

RSS 2.0