Prov!

idag har vi haft matte prov. det gick ganska bra :) jag kommer ju inte få alla rätt men jag kommer nog få ganska bra iallafall :P  
dagen har varit bra. den kortaste dagen på hela veckan. Så det va skönt. Våran idrottslärare va typ borta så vi fick ha våran mattelärare på idrotten. Det va jätte roligt:) hon va faktiskt ganska duktig:P
Just nu sitter jag och kollar på tv. Men jag borde plugga Spanska för vi har prov i morgon.
Jag får nog plugga nu..
Kram Emelie

Stressigt..

hej .
som ni kanske fattar så har jag det ganska stressigt. jag hann tyvärr inte skriva nåt i helgen.
men det har varit lite mycket just nu. läxor och matcher:S men nu skriver jag ett litet inlägg.
idag har jag och "V" suttigt och pratat typ en halvtimme effter skolan. jätte kul:)
nu måste jag plugga..
Kram emelie

FREEEEDAG!!!!!

äntligen är det fredag :) i helgen kommer jag att åka upp till "M"´s landsstäle och sova över.
det ska bli jätte kul. och sen kommer jag att spela match oxå så jag kommer nog inte kunna blogga så mkt
i helgen. men jag kanske får in ett inlägg eller så..
i morgon har jag match och ska upp tidigt så jag ska nog gå och lägga mig ganska tidigt i kväll.
så att jag orkar gå upp:)
Puss på er!!!

♥..

just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och försöker plugga Spanska.( utan bok!! (?) )
jag råkade glömma boken i skolan och vi har prov snart så jag får försöka öva ändå:)

Dagen har varit helt okej. Ganska lång men helt okej.
igår spelade vi somsagt fotbolls match . Det gick jätte bra vi vann med 3-0 och nu så går vi upp i Elit serien. Det kommer bli väldigt tufft men det ska bli jätte roligt.

snart är det helg!! Gud va skönt det ska bli:) jag kommer att göra ganska mycket i helgen så det kommer bli extra roligt:)
nu ska jag plugga vidare :S
Puss!!

Höst???

dagen har varit ganska grå och trist. Ialla fall på morgonen . Sen blev det lite skönare på efftermiddan(:
det är lite svårt att klä sig på mornarna för det e så kallt.

annars har det varit ganska seg dag.  men vi fick sluta lite tidigare för vi hade skoljoggen:)
så det va skönt.
ikväll ska jag spela fotbollsmatch. Vi ska typ möta sollentuna tror jag:S det ska bli jätte kul:)
nu måste jag plugga spanska:( har typ prov snart .                                                                                                                                 





puss & kram ♥vi hade lite kul:)

....

I dag har typ varit den skönaste dagen på hela veckan . Först hade vi bild sen matte lunch och sen gymnastik
och sen slutar vi :) jätte skönt.
nu sitter jag och väntar på att min träning ska börja. Jag ska nog träna friidrott i dag och om jag orkar så tränar jag fotboll effter den. Men jag vet inte om jag orkar det i dag för vi sprang i Ensta i skolan i dag men vi får väl se.
Jag tycker lite synd om "A" för hon opererar knät i går och hon skulle ha kommit i dag till skolan men hon hade för ont i knät så hon fick stanna hemma:( men det gick bra och hon kommer nog till skolan i morgon.
nu måste jag göra mig klar för träningen .
hejdå♥


Flumm!?

hej .
idag som ni kanske fattar har varit en ganska rolig dag(: men ganska oseriös.
på matten gick det inte så bra och vi har typ nån diagnos i morgon så jag måste plugga ikväll .
men jag och "V" har typ flummat hela dagen. Vi har lite sjuk humor .

just sitter jag och kollar på Andra avenyn som precis har börjat. det började
igår men jag kollar på reprisen:)
sen måste jag plugga Spanska. vi har typ prov snart och vi fick reda på det nyss.
så jag måste verkligen plugga.
i kväll ska jag nog träna innebandy. men jag tror vi tränar med 93or för vi har typ inte fått någon hall tid än.
nu ska jag nog kolla vidare på AA.
Hare Bäst!

Trött =/

ja rubriken säger allt. har precis kommit hem. Min dag har varit ganska jobbig.
jag har tävlat i friidrott . Det var Stockholm cup . Det var jätte roligt. jag slog typ pers i både
kula och längd. så det va roligt.
Och direkt effter tävlingen så satte jag mej i bilen och så körde vi till fotbollsmatch
det gick faktiskt bra. Vi spelade 1-1 och det räckte tydligen så vi kan gå upp i Elit.
men nu ska jag nog bara slappa och kolla på tv :)
Puss på er !
 

Lördag♥

äntligen är det lördag. i kväll ska jag bara tare lungt och kolla på tv:) och äta godis.
jag tror jag ska kolla på lite vänner. Det är alltid kul att kolla på .

som jag sa i förra inlägget så spelade jag match dåra.
vi spelade jätte dåligt men vann iallafall med 6-4 .
men nu ska jag ta det lugnt oh slappa med lite godis .
hare bra alla !



Första inlägget!

hej Allihopa !
nu skriver jag mitt första inlägg i bloggen:) har precis spelat innebandy match med killar. det var roligt.
det blev 2-2 men det var iallafall kul. Nu sitter jag och laddar inför nästa match . ska spela mot rotebro i kväll.
skriver nog effter det. 
hare bra !

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0