BIO!!

tjooo :)

känns som det var ett litet tag sedan jag bloggade nu men grejen är att på praoen så händer det inte så mycket intressant att sskriva om. Det är kul men typ samma varje dag :D

iaf jag och Victoria ska på bio idag!! Gillar när man hittar på lite spontana grejer på vardagen! allt blir liksom lite roligare då :D vi ska se HARRY POTTER!! jippie :) haha :) kommer bli mysigt ! fast den är ganska sent , den slutar typ 12 men det är lugnt eftersom jag har sovmorgon imorn;)

kram på er ♥


fredaaaag :)

helg helg helg åhhhhh helg !! haha känns ordet helg utjatat ? Men jag känner bara att helgen kom så otroligt lägligt !!! I like it! visst praoen är chill och alla barn är supergulliga men det är skönt att bara sova och slappa nu liksom :D Men jag ska faktiskt inte göra något speciellt i helgen utom att spela matcher och så då (men det kan man nästan räkna bort för det har blivit så vanligt liksom ;)) .

Träffa kompisarna ska jag nog ta och göra i helgen för jag saknar ju dom nu! har inte sett alla på 2 veckor .. men det ska det bli ändring på :D

hare gött ! kram♥

Teckning!


Den här teckningen fick jag av ett barn på förskolan där jag praoar :D
jag tror det ska föreställa ett spöke och ett hus :P

Prao!

idag var andra dagen på praon och det är jättekul verkligen! :) jag praoar på ett dagis och alla barnen är sjukt söta . Så jag sitter mest inne och pysslar och ritar ;) rätt soft faktiskt . Man får göra saker man liksom nästan glömt bort att man kunde. Typ sjunga barn sånger. Men jag överaskade mig själv när jag faktiskt satt och sjöng med hela sången och kunde varenda text rad :D stolt asså ;)

Men tycker det är lite synd att snön kommit .. ärligt jag orkar verkligen inte med snö.. men aja det blir ju ljusare iaf :D

NU: GREY`S ANATOMY!!! galet mycket jag tittar på det men är helt fast :D

söndag

idag har varit en sån där söndag när man inte behöver göra något. Man kan liksom sitta framför teven kl 3  på eftermiddagen och kolla på grey´s anatomy i pyjamas ( stavning?) . Jag har verkligen kollat dygnet runt på det. sååå bra :) vet att jag typ är flera år efter men inte så mkt att göra åt nu ;)

Imorgon är det prao :D fett kul det ska bli . Ingen skola på 2 veckor till !! :D fast måste nog plugga lite på lovet ändå för sen när vi kommer tillbaka har vi typ väldigt mycket.. Men det behöver jag inte tänka på nu för det är faktiskt fortfarande höstlov !! :)

Snart blir det fotbolls träning och jag är fett taggad :D

kram♥

Lite fotbolls bilder :)


Mys !

ikväll så blir det mys kväll med några kompisar :D kommer bli kul :) är ganska sliten efter en hel dags innebandy igår . Men gud va kul det var :) nu får man bara hoppas på det bästa liksom .

annars har lovet varit mycket välbehövt och synd att det snart är slut .. MEN själv har man prao i 2 veckor så ingen skola på 2 veckor till :) wihhoo !!


Fina flickor !

kram ♥


manmåsteälskaloven

tjenare:)

I helgen har jag varit hos mina sysslingar  i sundsvall :D Det har varit jättejätte kul :P de pratar också sjukt roligt btw ;) Så där har ni också anledningen till dålig uppdatering .. (som om det skulle va en ursäkt hehe )

I dag har jag inte gjort så mkt typ klippt mig . Det blev fett kort :S menmen.. och snart ska jag träffa några vänner :DD Älskar loven  då man liksom vänder på dygnen och bara har det fett bra liksom. ;) ( märkte nu att jag skrev liksom typ 7 ggr :P ) Shit flummigt inlägg men aja... 

Ha ett jättebra lov !!!


RSS 2.0