Fredagsmys

Nu har Alba varit här i 10 dagar och hon åkte hem idag :( saknar alla jätte mkt !!  Det har varit jätte kul samtidigt som det har varit jobbigt att alltid ha ett ansvar för en annan person. Men vi åker snart till spanien så det kommer bli gryyymt :)

Jag har ju inte skrivit på ett tag men det här är min blogg så jag skriver så ofta jag vill ;D
Just nu är jag  jätte trött och har bara en hemma kväll med pappa . I morgon kommer hela dagen gå åt till att plugga -.- trååååååååk. menmen vad gör man ?... snart lov iaf och då blir det åre tsm med vicki :D:D ♥

Nu ska jag kolla lite på tv :D Kram ♥


Då var man igång igen då ... :S

hehe japp tänkte försöka göra ett ytterligare försök att börja blogga på nytt :) ( Hur många ggr har jag skrivit det igentligen ?? ) men iaf så ska jag försöka nu . Varför jag valde just nu att börja blogga var för att jag borde göra spanska läxan men orkade inte så där har ni min förklaring. Inte för att ni undrade men iaf :D

Just nu är jag sjuukt nervös för imorgon kommer nämligen spanjorer hit till sverige och ska bo hemma hos mig!! ahhh vi springer typ runt och tok städar i sista minuten (och med vi menar jag mamma ) . Jag har aldrig träffat denna spanska tjej som heter Alba marin men jag har chattat med henne och hon verkade mycket trevlig :)

Nu måste jag verkligen plugga... eller det kanske blir facebook , vem vet (a)
Kärlek


Bara för att vi är lite snyggare än alla andra ;P

RSS 2.0