Sista dagen på 2009.

I dag är det den sista dagen på året. Konstigt... men ändå kul jag hoppas att nya året kommer bli ett super år :) hehe man får väl alltid hoppas !? ;D

i dag händer absolut ingenting. Slappa hela dagen och sen ikväll middag med farmor och farfar. Och sen typ fira tolvslaget hemma.. eller vi har inte bestämmt nåt än..

Men om 2 dagar fyller jag 15 :D fan vad kul! läääängtar dit!

men det här blev ett litet tråkigt inlägg men jag hade inte så mkt att säga ;) hehe..

men jag säger bara GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!! får se om jag hinner skriva nåt lite senare men ha en bra nyårs kväll!!

Kram♥


When a man loves a women

...Sitter jag och kollar på just nu . Den är riktigt bra faktiskt. Sorglig ibland men bra.

I dag har jag varit medd mikaela som jag skrev tidigare. Det var jätte kul att träffa henne igen. Vi har inte träffats på hundra år typ så det var riktigt skoj :D Men imorgon blir det nog träning om min tå känns bättre :) Men det får vi hoppas hehe..

nu slutar filmen snart så ska se klart på den:) Kram♥

Länge sen nu..

Tja allihop :)

Det var länge sen jag blogga men jag har inte haft tid :(

I dag ska jag i allafall träffa en kompis som jag inte träffat på jätte länge :) Kommer bli kul hoppas jag :) eller de kommer det nog att bli. ;) Men annars så gör jag ju inget. Fick föresten en ny data i julklapp :) Skit cool med web kamera och allt :D hehe hade inte det på förra datan så det är liksom en stor grej för mig nu :)

Men Nu så måste jag iväg och göra mig iordning :) skriver mer sen ;)


En av de få seriösa bilderna som jag tog med min web kamera ;D

Nä nu måste jag gå  kram ♥

Lucia tåååg!

fett strulit med bloggen just nu.. jag vet. Har typ inte haft internet på 100 år käns det som :S Men det är så nu eftersom vi håller på och flytta och allt är i en enda stor röra .. Men det ordnar sig ;)

Har iaf gått lucia med klassen hela dagen i dag . Så sjuukt kul, men jobbigt. Gick upp kl5 i morse för att hinna med våran buss som någon hade beställt. Den skulle typ köra oss till alla företag som vi skulle lussa på. Lyx! Och jag kom hem för ungefär en halvimme sen.. Så det är verkligen hela dagen. Och så slipper man skola också:) Det är alltid nåt. Men nu är det så att det är snatr jul och jag har inte köpt några julklappar än typ.. Shiit. aja det måste jag fixa, men i morgon kommer Johanna hit!! Längtar jätte mkt . Ska vara här hela helgen.
Kommer bli jätte kul:)

Kram<3

Nu var det länge sen...

... jag skrev men det har varit typ jätte mycket med skolan och flytt mm,, Men nu är jag tillbaka.

I dag är det lördag och jag har varit i stan med emma. Mysigt. Handlade lite julklappar och så:) Känns bra att vara igång liksom för det är ju jul snart!!! Kan knappt fatta det. Så jäkla nice;) Men innan jul och jullov och allt så är det 2 prov kvar. Kemi och svenska... Asså jag orkar verkligen inte .. Så tråkigt, men i morgon får  bli plugg dag..

I kväll blir det chill kväll bara:) robbinson och julmust! :) haha fett gott julmust är ;)

Nu blir det mat så hinner inte skriva nu.. kram♥

RSS 2.0