SOL!!

hej!
i dag är ju verkligen en riktig sommar dag ute. Jag mår faktiskt lite bättre  i dag och har ingen feber så jag ska nog ut och lägga mig i solen ett tag :)  men tyvärr så kan jag inte spela fotbolls matchen i dag : ( vi skulle spela mot aik och de är ju väldigt bra och det hade säkert vart en kul match att spela men är man sjuk så är man..... :´( 

Nu ska jag snart göra mig i ordning och ut i solen! 
L o v e  ! ♥

:(

ett ord: FÖRKYLD.....    

Sommar värme!

precis när jag kom hem tvättade jag av mig sminket bytte kläder och satte mig i solen på baksidan. Så himla skönt jag tog med mig min Ipod och bara slappade. Jag kanske somnade lite också.. (a) haha... Där satt jag i ungefär en timme och bara hade det bra : )

Skolan i dag har typ varit jätte skön. Fint väder och baseboll ; )haha..,
Det har varit ganska mycket folk hemma hos oss i dag , typ byggjobbare eftersom vi gör om vårat kök. Men jag märkte ingenting.. hmm .. :D


( B i l d :  E S T L A N D ) 
FYRA ORD: VILL HA SOMMARLOV NU!!!!!!!!!

Regn regn regn...

Hej, idag har jag och kompisarna varit i täby hela dagen och shoppat :) det var så kul. Jag köpte en bh , en jätte snygg väska och avslutnings klänning. Jag gjorde slut så alla mina pengar.. Hehe.. Men det var jätte kul i alla fall:) Nu sitter jag i bilen så väg till mormor. Där ska jag och amanda sova med johanna det kommer bli jätte kul. Take care <3

länge sen..

sorry men har inte haft orkn eller lust att blogga på ett tag nu men nu är jag igång igen ;D
Så skönt med lång helg. I kväll ska jag i allafall träffa kompisar och ha trevligt.
Hinner inte med mer nu..
Take care ♥

Lördag !

hello  : )
i dag har jag verkligen hunnit med mycket. ! jag gick upp ungefär kl 9 ( !!!!!! ) sen så åkte jag och mamma till Täby där jag klippte mig. Jag behövde verkligen få bort slitna toppar. Jag tycker det blev lite kort men nu har jag inget slitet hår längre. Jag ska klippa mig oftare så jag får längre hår !
sen shoppade vi lite också fast det var inte meningen men jag köpte en jätte söt kofta och leggings.
Och nu har jag precis kommit hem från fotbolls match. Vi spelade mot hammarby och vi förlorade med 0-2. Vilket är helt okej eftersom hammarby inte förlorat en enda match. Själv spelade jag inte så bra menmen...

Nu ska jag snart göramig i ordning för att gå till grannarna och kolla på Euorovision Song contest..  ( typ )
Så skriver kanske inte i kväll mera..

KISSES !

Ändrade planer!

det blev inte precis som jag skrev i förra inlägget.. då var jag ganska trött men när mamma kom hem så frågade hon om jag ville med ut och springa. Jag var lite tveksam först men sen så sprang vi och jag var såå stolt över att jag var ute och sprang. : D

Sen gick vi och handlade och köppte thai mat! Så gott! nu sitter jag och kollar på "Sex And the City"
Kisses ♥

Just nu:

jag har nyss tagit på mig mys kläder och satt mig i soffan för att bara ta det lungt den här fredagen. Har verkligen ingen lust att hitta på ngt i dag. Jag ska bara kolla på tv slappa och kanske läsa lite i min klassiker också. Suck..

aja nu sätter jag på lite SATC. Ha en undebar fredag!!!!!

tema dag

ja , som rubriken lyder har jag haft tema dag i dag. Det var inte så kul faktiskt. Temat var Darwin. Man skulle typ kolla på ngn film och sen typ svara på massa frågor.. och på efter middagen så gick vi till naturhistoriska museét. Det var inte heller speciellt kul. Men vi slapp i allafall lektioner. Gud vad jag känner mig posetiv.. INTE!

Okej , i kväll ska jag träna och det kommer bli jätte kul! ska typ kolla på någon uppvisning amanda har.. jag tror hon ska dansa..  ; ) aja.. nu ska jag plugga lite vi får se om jag skriver sen . : )

Kisses!

fett stolt!

i dag i skolan så skulle vi springa i ensta( 2.5 km). innan var jag inte så där jätte taggad men jag skulle bara köra på och klara godkännt. ( som i och för sig var 20 min och det ska inte vara ett problem men ändå) vi började springa och det känndes jätte bra faktiskt  :) och jag sprang på 12,18. jag är jätte stolt för jag förbättrede mig en minut!!  jätte skönt, men nu ska jag träna dubbelpass så jag får se hur skönt det kommer bli i kväll. hehe...

Snart ska jag träna innebandy och sen fotboll : ) . Det blir kul.  take care!


länge sen nu..

nu var det riktigt länge sen jag skrev i bloggen men har inte haft tid.. Det finns ju så mkt annat att göra.
Just nu sitter jag i soffan och surfar lite på nätet.. Mamma , pappa och amanda är och tränar och jag sitter och vilar. Skönt!  ; ) annars har det väl inte hänt ngt speciellt. Jag var hemma hos vicki efterskolan och vi snackade lite skit = )

hinner inte mer nu..
see yaa ; )

Skola

Hej, just nu så är jag i skolan och ska ha engelska .. Den här dan brukar vara ganska seg.. Men man överlever :) ha en bra dag..<3

Dagen efter Valborg

jupp nu är det dagen efter valborg, Trötta? det är i alla fall jag. Jag spenderade valborg med mina kompisar . Vi var hemma hos mig en stund på dagen  då vi lagade lite mat och och pratade. Det var jätte mysigt. Sen gick vi upp till en brasa där det var ganska mycket folk faktiskt. Det jag tycker är roligt med typ en majbrasa är att man träffar så mkt folk man känner. Jätte kul. : )
Sen gick vi väl hemåt nån gång vet inte var klockan var.. men sen var vi hemma och såg film och åt massa , massa godis och chips!
Så en helt lyckad valborg!
Nu är jag jätte trött jag har precis vaknat efter att ha somnat på soffan ... för det blev ju ganska sent i går menmen..
Ha en skön skön fredag!


RSS 2.0