private Ryan



En väldigt bra film men samtidigt väldigt hemsk. se den om ni har lust . Det passade väldigt bra att se den nu eftersom vi läser om världs krigen i historia .

Kram♥

101026

hej !

sitter vid min data och väntar på någon element kille medans jag lyssnar på spotify ! Ärligt vad skulle jag göra utan spotify ! ( snål som jag är så har jag bara gratis variationen men men... ) Musik är liksom så bra på så många sätt. Man kan ändra hela sitt humör ;)

Men idag har vi gjort värsta fys testet i skolan. Är sjukt nöjd att jag klarade VG gränsen :D men det var tufft ;)

Annars blir det bara plugg idag eftersom det är värsta so provet imorgon :( Så nu ska jag börja med det.

Kram ♥


Bilder...

har suttit skit länge och laddat upp massa bilder från konserten så titta nu med omsorg ;D












kram ♥

22 oktober och SNÖ!!

shiit det enda som folk skriver på sina statusar just nu är om snön som kom till stockholm i natt !! herregud jag orkar inte med snö just nu.. Så det var bara att ta på sig den tjockaste jackan och försöka ta sig fram genom snö kaoset i morse .... :/ 

Men igår hade vi konsert !! Åh vad bra det var :) det var kul att sjunga för det kändes som det var länge sen ;) Det gjorde vi bra klassen :DD
Jag tror att ´jag har några bilder som jag kan lägga in lite senare för nu ska jág snart iväg på träning men ikväll kan vi nog fixa det ;)

ha en kanon helg kram♥

Ingen lust alls...

Ärligt asså jag pallar ingenting.... Vädret är piss och jag har massa plugg som jag måste ta tag i men jag orkar verkligen ingenting.. Har istället suttit och lyssnat på spotify hela kvällen och ska snart träna... ( SJUKT otaggad) men det blir väl förhoppniings vis bättre sen när jag kommer ner...

Men imorgon är det konsert med underbara klassen och det kommer bli grymt :D så jag försöker tänka på det ist !!


Tänk om man va i spanien nu asså ... vill diiiiiiiiit !! :)
Kram♥

Söndags Ångest

Min söndag har vart otroligt seeeg. Vart sarg vakt när damerna spelade match . Vinst med 5-3 heja Täby!
sen har jag suttit och skrivit 2 sidor om andra världs kriget på datan (!) . Em historia läxa jag heelt hade glömt att vi hade -.- shit.. så det blev inget annat plugg idag vilket var lite synd för det hade behövts .

men till något roligare ! i fredags var jag hos sofia och det var sjuuukt kul :D hanna var där också men lovisa kunde inte komma tyvärr :( en annan gång med dig ! Vi åt och hade det fett mysigt :D Måste göras om väldigt snart tjejor ;) Men nu ska jag avluta pluggandet och chilla resten av kvällen . Ta igen en del sömn som jag missa en aning i fredags hehe..

Hoppas ni inte har lika mycket söndags ångest som jag ... (VILL HA MER HELG !!) Men ha det bra :D
puss ♥


Jag och syster funderar på om vi ska va normala på bild eller inte.... aa fast näää !

FREDAAAG!!

Åh så skönt med helg !! :D:D sjukt taggad asså :) i dag så ska jag träna som vanligt med stadslaget i innebandy , och efter det så bär det av till sofia och så kommer hanna också :D kommer bli så grymt ! Det dumma är bara att man har sån dålig tränings tid på en fredag kväll. menmen ....

har även köpt en ny tröja till ikväll.. men lägger upp bild senare efter träningen ;D

det är väl ungefår så som min kväll kommer spenderas ! Så får vi se vad morgondagen bjuder på för kul ( haha vilket uttryck är jag 50 år eller ? )

Ha nu en grym fredag ! puss


Nu;



historia,historia,historia.... det är vad jag gör nu -.- fast snart ska vi gå till farmor och farfar och äta lite middag :D mys !
kram♥

eftermiddag!

Mys kläderna är på och elle har kommit :) eftermiddagen kommer att vara pluggfri för det behöver jag verkligen !!
puss

Godmorgon !


Nu går jag till skolan i vinterkylan ! kram

Hur mycket är det värt att plugga?

asså ärligt hur mycket är man berädd att satsa på skolan. har nu suttit en lördag och pluggat i typ 2(!) timmar . Är det verkligen okej? jag pallar inte men ibland så måste man och då är det bara att ta tag i saken och börja plugga
-.- men nu har jag fått nog och vägrar plugga mer idag ... om det är bra eller dåligt visar sig nog senare hehe ;)



Ja, jag googlade skolböcker ! ;)





Men nu ska jag försöka få tag på Victoria och se om hon vill hitta på något med miiig :D


finaste :)

Njut av helgen nu ! puss

Underbaraste !

sitter vid datorn klockan är snart halv 2 och jag är INTE trött så då blire datorn dåra... seeeegt .

Men kom och tänka på helt plötslit hur mycket ja älskar min klass ! Vi har ått igenom allt (typ halva klassen slutar och vi blir panka) men vi som är kvar är de bästa;) nä men på riktigt vet inte vad jag skulle göra utan er ! Ni har en stor plats i mitt hjärta och det kommer ni alltid att ha ♥


TRÄNA!! :)

idag blir det träning med statslaget :D sjuuukt taggad . det ända som är dåligt är typ tt det tar 40 minuter med buss men det är så värt!



Kanske bara ska tillägga att jag slutade 12 idag !!! :D:D haha skoja ;D`

kram♥

regniga dagar och spanska prov ...

shit rubriken säger ganska mycket just idag . Vi hade spanska prov i dag och det var DEL 1 av provet -.- åh att man ska dela upp proven fattar jag inget av .. men iaf det gick sådär.. vet liksom inte om det gick bra eller dåligt ;) men vi får väl hoppas på det bästa .
oc regingt har det varit idag med.. fast det kan va gaska mysigt ibland ;) särskilt är man sitter hemma och äter ben and jerry glass ! :D

men resten av dagen kommer jag tillägna engelska boken . eftersom vi har prov snart (!)

kram♥



För dig hanna !

heeej :D

Nu har det gått år och dar sedan jag bloggade och hanna tyckte jag skulle börja med det så då gör jag väl det ;)
fast nu är det riktigt mkt i skolan men uppdaterar så ofta som jag kan;)

Idag har varit en sån där skön skoldag som bara rullar på liksom :D Och ikväll blir det träning !! taggad !!

haha aa det får bli allt för nu ska jag plugga ..

kisses

bild Från spaninen och jag vill ha sommar!!

RSS 2.0