dans!

nu ska jag strax iväg och äta lite middag i täby med familjen och efter det så ska alla nior i täby dansa !? asså ärligt ... pardans med nån random kille i täby centrum.. kult! -.-

hoppas det blir kul iaf ;)


såhär sliten är jag efter en skoldag från 8-16 ..
pussss♥

när saker inte funkar som man vill...

....blir man liiite arg. Har försökt blogga typ en vecka men det har inte funkat :/ knaaaas .

så idag hoppas jag det funkar :D nu ska jag fortsätta med det jag höll på med , nämligen läxor .. eller?
jag tror vi alla vet att det kommer bli facebook , vare sig man vill det eller inte . det är så konstigt med facebook, för egentligen är det ju inte kul precis . Om man verkligen tänker efter vad är det som är kul egentligen? man använder det mest för att få någon slags kontakt med andra levande mäniskor mellan allt pluggande ;) och att man är beroende ... för det måste vi ändå säga att vi är ... tragiskt .

Hur som helst :) nu ska jag äta och sen läsa lite i vecko revyn som jag såg kom i dag :D yihooo !!

puss ♥


oj vilken påhittig bild ... -..- :P


första skoldagen avklarad ...

ligger typ halvdöd i soffan och ska snart gå och lägga mig . Är så sjukt trött efter första dagen i skolan. Hur ska resten av terminen gå hehe det har bara gått en dag ;) ..

Imorgon blir det träning både innebandy och fotboll :D sjukt taggad :) hare gött puss ♥


läängtar galet till sommaren !!

16 år !



idag blir jag hela 16 år ! :) tjohooo !! :D
PUSS♥

2011

shit nytt år !!!!!! 2011 kommer bli bra tror jag :)

Kom precis hem från en kompis som vi var hos på nyår :D det var jätte kuul :D trevliga människor och så , det var toppen.

2010 var nog det bästa året hittills i mitt liv :) det har hänt sjukt mycket och jag är sjukt glad att jag har fått vara med om så mycket rooligt :D verkligen ett bra år :) men nu hoppas vi bara att 2011 blir lika bra eller bättre :) !!

nä nu blir det inte något längre inlägg.. får skriva lite mer imorgon ;)

puss

RSS 2.0