lördag

i dag (läs igår) har jag vart hemma hos farmor och farfar och ätit lite god mat :) vi var där på middag och sen kollade vi på robinsson. Annars i dag så har jag inte gjort ngt, förutom att jag och pappa var och kollade på tapeter till mitt rum. Det måste vara något av det tråkiga här i livet , att kolla på tapeter. Man vet inte vad man vill ha och det gör det ju inte bättre att det finns 700 olika kataloger att välja från -.- men jag tror jag lyckades välja något bra till slut..
Men nu känner jag att det här inlägget spårade lite och kom in på fel saker men ska iaf gå och lägga mig nu . Tidig match imorn så det gäller att vara utvilad ;D
 
kram ♥





tjejmiddag :D

kom precis hem från tjejmiddag hos min kära kompis och granne :) Galet. Nu blev min text plötsligt väldigt stor hmm.. är för trött för att orka bry mig så därför fortsätter jag skriva . men nu finns det inget att säga mer förutom att jag är sjukt trött och ska nog sooova snrt :)

kram.,♥ Måste fixa den här konstiga texten snart .. -.-


Nu:


Plugga samhälle -.- prov på fredag men man kan alltid lyssna på bra musik medans :D
kram ♥

RSS 2.0