Yes!!!!!

 jag jätte glad just nu ... vet ni varför... ???
För mamma och pappa har precis varit och köpt en Ipod touch till mej!!!!!!!!!!!!
jag har typ sparat jätte länge och nu så ska jag köpa en.. : )
ska ladda upp låtar snart .
Take care!

Läääääängtar!


21:38

hejsan , !
just nu sitter jag framför tven med datan i knät och kollar på vänner! Jag har precis kollat på robinson. Jag tycker det var ganska bra faktiskt. Bättre än förväntat.
Aja nu är i allafall earth houre slut för 8 min sen. Vi släckte allla lampor och hade bara tända ljus och tven på.
Jag såg att hela globen hade varit släckt.. Ganska coolt!

i dag har jag sovit länge och spelat en innebandy match. Vi spelade inte så bra men vi vann iallafall med 2-1  . Så nu får vi lite sämre motståndare i kvartsfinalen.
: )

Freeedag !

yes! äntligen fredag : ) gud va skönt att det äntligen är fredag.  Och heeeelg.!
I helgen ska jag väl inte göra ngt specielt.. Typ spela en match och sen bara plugga. : ( Har både religion och svenska prov nästa vecka.. Och jag är inte särskilt bra på nåt av det.. menmen ... Jag kommer plugga så mycket jag bara kan.. och orkar.. ; )
Just nu sitter jag och kollar på Let´s dance! Jag hoppas Laila vinner , hon dansar ju så himla bra.
Men nu börjar det igen :  )
take care!


Torsdag

hej, i går sov ju som sagt emma vicki och sofia över.. Vi hade det jätte mysigt , vi köpte pizza och kollade på Twilight. Asså den filmen är ju jätte bra : ) Men jag är väldigt trött i dag eftersom vi gick och la oss ganska sent..
Och sen har jag blivit förkyld också så jag kan inte träna i dag.. Men jag hoppas jag blir frisk till alla innebany matcher i helgen.

Men i dag har jag utväcklingsamtal.. Det kommer inte bli så kul eftersom vi inte har en så bra lärare.. Men men..
Annars ska jag bara plugga i dag, har typ jätte mycket läxor en här veckan.. .: (
take care!

Bloggen! : )

Hej Bloggen !
Nu var det ett tag sen jag skrev här.. Jag är ledsen men jag hinner inte men hela tiden...
och just nu har jag väldigt mycket plugg.. Både religions prov och svenska prov. Men jag ska försöka börja skriva igen : )

Men i morgon så ska sofia och emma och vicki sova här! Vi kommer ha jätte mysigt : )
Skriver lite mer om det sen.

I kväll ska jag nog träna fotboll och plugga.. Annars händer inget speciellt ...
Kram♥


By the way så läser jag sista boken i Twilight!! Den är jätte bra : )

=)

i går var ju jag som sagt på Melodifestivalen. Det var jätte kul. Man kunde ju se allting runt om kring tex. alla kameror och vad artisterna gör innan de sjunger och mycket mer.. Det var jätte kul men lite drygt med röstninngen eftersom att de bara lottade ut poengen ..
Men efteråt så gick vi till farmor och farfar och åt middag och kollade på "Den riktiga" meodifetivalen.. ; )
Jag tycker inte det var rätt låt som vann... menmen..

I dag ska jag ha konsert.. Och jag ska junga solo..  :S jag är fett nervös.. Vi har rep typ kl 1 och konserten börjar 7.
<3

Melodifestivalen

oj, nu var det länge sen jag skrev men jag har inte haft tid så mycket just nu.. Har haft träningar och massa skola.
I går var jag på tjej middahg hos malin. Det var jätte kul .. Vi åt mat och kollade på skräckfilm. Det var jätte kul, filmen hette Barnhemmet. Den var jätte läskig men bra : )

Och i dag ska jag gå på Melodifetivalen genrep. Det ka bli jätte kul. Men jag hinner inte kriva mer nu för vi ska typ åka snart men skriver mer sen.<3

Men !?

tänkte igår att yes! Nu blir det vår! men i dag så är det typ värsta vintern.. : ( tråk! men  det förvinner nog snart hoppas jag.
Jag har ganska mycket nu och är inte på humör för att kriva så det blir ett kort kort innlägg!
kram<33

hmm.

sitter hemma hos grannar och typ gör ingenting..

Spanska prov

i dag har jag som sagt haft spanska prov. Det gick ganska bra. Jag tyckte att jag hade övar ganska bra men det var några meningar man skulle översätta som var ganska svåra..
Annars har det varit en ganska skön dag. Just nu sitter jag och kollar på tv : )
Så skönt att det är fredag i morgon . Och snart helg. Själv ska jag spela fotboll och innebandy matcher i helgen.
Det ska bli riktigt kul.
¨hinner inte skriva mer nu ..

Onsdag

i dag hade vi uppsats skrivning i svenska. Det  gick ganska bra för mig men jag fick stressa mig igenom typ hela skrivningen men jag hann precis i tid. Annars har det varit en ganska skön dag ; )
När jag kom hem så pluggade jag spanska eftersom vi  har prov i morn. Det skäns ganska bra men man vet ju inte hur svårt provet blir...  Men jag kan det ganska bra.
Kollar just nu på High school musical 3. och sen ska jag sova..
Kram♥

Sm silver!

ja, rubriken säger väl allt. Vi har varit i Falun och vi fick silver . jag ska skriva lite om helgen nu!

Fredag: jag gick upp kl kvart i sju och började göra mig i ordning för att åka med sofia till falun. ( det var ju inte bara vi men jag skulle åka men henne) Hon kom kl. kvart i 8. Det var samling kl 8 i Näsbydalskolan. Sen åkte vi till falun. Det tog ungefär 2h och 45 minuter.. Sofia sov typ hela vägen .. så jag lyssnade lite på musik. Men när vi var framme så tränade vi lite lätt och åt lunch. Och sen var  det dags för match. Vi spelade mot Nykvarn . Men tyvärr så fick inte jag spela , det var malin som stog i mål. men vi vann med 5-3. Så vi var klara för semifinal.
Sen så kollade vi på när 93orna spelade . De förlorade tyvärr . Och sen var det dags att sova.

Lördag: vi gick upp kl. kvart över 8 och åt frukost. Sen så gick vi till stugorna och tog det lungt och gjorde oss i ordning för match. Sen kollade vi lite på andra matcher och så.. sen var det dags för oss att spela våran semifinal. Vi skulle möta Malmö. De har en sådan skön dialekt.(hehe)  men vi spelade jätte bra allihopa och vann matchen med 6-3. Den här atchen fick jag stå.. Jag tycker jag gjorde en ganska bra match*skryt*  ; ) Och vi var klara för sm FINAL!!
Efter matchen skulle vi hem och ta det lungt kolla på tv och äta middag. Finalen skulle spelas kl 8 på kvällen. Vi var inte så närvösa tror jag eftersom vi skulle möta huddinge som vi mött så många gånger tidigare.. Men det är bara att gilla läget..  Vi förlorade tyvärr finalen med 5-3 men jag tycker vi gjorde en helt okej match i alla fall. Fast ganska surt att förlora när man är så nära att vinna.

Efter matchen så sa per ( våran tränare att vi skulle få några skorpor att äta men trodde vi på det eller? Nej , så klart inte vi visste att det var pizza chips och massa godis som gällde!! så det blev fest i stugorna.. ; )
Vi fick i alla fall en bättre plats än förra året då vi kom 5:a. Och nu är vi NÄST BÄST I SVERIGE!!!


Glada Tisare efter silver medaljen!

RSS 2.0