Lördag

...oj.. nu var det rätt länge sen jag bloggade men jag har inte haft ngt internet hemma..  haha det är min ursäkt..

men i alla fall. I dag så ska jag nog plugga lite på förmiddagen.. :( har typ religions prov och matte prov nästa vecka.. Det är ju typ sjukt mycket läxor just nu.. Men det är bara att bita ihop och försöka göra så gott man kan ;)

Sen så ska jag och mamma åka in till stan och gå på bio och ha det lite mysigt:) Det kommer nog bli jätte kul. Men annars så är det rätt lungt. . Fast jag måste nog börja packa också... hehe flyttar på måndag och har inte ens börjat.. aja.. det lösersig:)

Nu måste jag börja med plugg.. Kram♥

Plugg.. plugg..

det är väl ungefär hur man kan sammanfatta min dag i dag. I morse så åkte jag och mamma till täby och kollade lite småågrejer bara men sen så kom jag hem och plugga skit länge :( men är nog ganska så klar nu.. så det är skönt. Men annars har det varit en slapp dag. Ska snart äta middag och sen blir det nog teven som gäller ;)


Vänner är perfekt när man bara vill slappa ochkolla på ngt kul ;)


kort inlägg...

i dag är det söndag och jag har inget planerat. Rätt skönt faktiskt. Eller... jag skulle ju plugga lite i dag men annars inget. Vi har 2 prov nästa vecka så det är bara att sätta sig och plugga..  I går spelade jag innebandy match och det blev vinst med 10-1 :D skit kul :)

Nu är jag riktigt hungrig och ska äta lite frukost ...  Det blev bara en kort uppdatering men skriver mera sen ;)
Kram♥


God Morgon (?)




jag gick upp för ungefär 20 minuter sen... Så otroligt skönt att få sova ut lite efter en hel veckas hård pluggande. Men det blir ingen pause med de i dag asså. Jag kommer fortsätta plugga i dag också så att jag hinner med allt. Det är ju altid sjuukt mycket i skolan precis innan lovet.. menmen

Men längtar till innebandy matchen :) Det är föresten väldigt fint väder ute i dag :) Typ första gången man ser solen på typ et år!?

ha en bra lördag ♥

Kram♥

New Moon !!!

Som man kanske förstår från rubriken så har jag och Emma vart på New Moon!!! Asså shiit vad bra den var :) så grymt bra, jag har sett ettan också men kan nog inte säga vilken som var bäst utan båda var super bra:)

Jag och emma var i täby lite innan bion och käka och hade lite mysigt:) Vi träffa anna och frida som hade vart på tidiga föreställningen.. De tyckte bion var sjuukt bra de med:)

Nu sitter jag och kollar på inspelat idol:)

Sen kommer det inte hända mycket mer ikväll... Bara ta det lugnt ;)

Kram♥

Tillbaka efter en lååååååång pause

japp , nu är jag tillbaka med bloggen igen:) känns otroligt roligt att börja blogg nu :) Innan har jag inte haft nån riktig lust men framför allt ingen tid till att blogga .. Men nu ska jag försöka uppdatera er så mycket som möjligt. Jag menar jag har fortfarannde sjuukt mycket i skolan men ska försöka.

Ska snart dra iväg på träning , och på tal om innebandy så gick vi faktiskt vidare till dm slutspel i går!! Fett bra vi var då alltså!! Så sjukt kul. Har försökt att plugga spanska men får bara inte in nånting i huvudet. Vi har typ prov på onsdag och jag vet inte hur det kommer gå men vi får se... hehe.. Vi hade också engelska prov i dag:( Det gick sådär det är svårt att säga men vi får hoppas att det går hyfsat iallafall...

Måste försöka plugga mer nu.. -.-

Ha en super bra torsdag ♥

sommar bild!!!! kandet bli mer grått och trist ute eller?



RSS 2.0