hej!

i dag har jag varit hos tandläkaren och spänt min tandstälning. Det gör inte så himla ont som jag trodde det skulle göra..
Så jag slutade 12:30.. sköönt.. Annars har jag bara pluggat i dag. på fredag har jag religions prov och på onsdag har jag historia prov, jag var ju sjuk när vi skulle ha gjort det i fredags..  Vi har prov varje vecka till jul lovet. Det är inte så kul. Jag tycker inte de borde lägga proven så nära loven.. Men men det är inte jag som bestämmer ;)
Snart ska jag duscha och sen gå och lägga mig tror jag.. hehe ganska skönt att lägga sig tidigt. För det bästa som finns är att vara pigg på morgonen tycker jag :) . 
På söndag är det första advent!! asså tiden går så himla snabbt. Det är bara fyra veckor kvar till jul:) det är inte mycket.
Ni får ha en super skön tisdags kväll. ´ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0