Helt slut!

sorry att jag inte skrev ett inlägg förens nu, men vi hade ju som sagt innflyttnings fest i går.
Det var jätte roligt, det var typ tre familjer + min farbror och hans kompis. Det var jätte roligt. Men det finns inte så många som jag kan vara med så jag frågade "V"  om hon ville komma. Så att jag och "V" satt på mitt rum och hade mysigt. Vi pratade och kollade på film. Men hon gick hem typ vid tolv.. så resten av kvällen fick jag typ sitta och snacka med de anndra. Men det var roligt det med. Och det blev ju inte så tidigt i säng då heller..
Men jag sov till kl.halv ett på dan så det var ju ganska skönt.

Men sen nästa dag så skulle jag spela två matcher effter varandra och det var ganska jobbigt men kul.
Den första matchen var med killarna. Då spelade jag inte så himla bra. Vi förlorade med 3-2. Men hässelby var riktigt bra så det var inte så mycket att säga om.
Nästa match var mot Vendelsö. Med mitt eget lag. Den matchen spelade vi väldigt bra. Vi vann med 3-0. jag stog i mål. Sen effter matchen så skulle jag mangi och sara vara med effter matchen och spela in Tis Tv. Man står brevid tränaren och så pratar han om matchen och vi får typ stå brevid och svara på lite frågor.
Och nu är jag jätte trött. Jag är lite förkyld också så det är extra jobbigt.
Jag ska nog bara äta godis och kolla på tv i kväll. För  jag orkar inte med så mycket annat..
Ha en jätte skön Lördag kväll!!

Kram Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0