Kul Lördag:)

i dag har jag haft en riktigt rolig lördag. Jag började dagen med att spela innebandy match på morgonen. Det gick jätte bra, vi vann med 4-2. Vi spelade faktiskt väldigt bra.
Sen så var det bara att skynda sig hemoch duscha och byta kläder för sen så skulle jag och några kompisar åka in till stan och shoppa. Det var jätte roligt, vi shoppade i gallerian. Jag köpte en väska och en koffta. Jätte fina..:P
Det var lite jobbigt att gå i 4 timmar, men det var kul:) 
Sen så fick jag skynda mig hem ( igen! )  för att spela en till match. Den här gången med killar. Mot rotebro. Det gick oxå väldigt bra. Vi vann med 8-5 . Nu ska jag äta snart. Jag skriver kanske lite senare sen.
Ses!
Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0