MVG !! och FEST!!

som ni alla fattar så har jag fått MVG på mitt matte prov:) haha.
men iallafll jag hann inte skriva i går för jag hade träning läxor och sen kom "V" över på kvällen.
vi hade riktigt roligt:)

dagen har varit kul. Vi har flummat lite och sen ska jag på fest hos "H" och där kommer vi ha Jätte kul!!
det blir lite middag och film med massa Godis.:P kommer bli kul..

sen i helgen ska jag spela match på lördag och fotbolls match på söndag. Då är det slutspel så det är lite nervöst:S
Men det ska bli roligt:) 
Nu ska jag nog tagga tills ikväll:P:P
Puss & Kram Emelie

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :P



ha det så kul också!

2008-10-03 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0