Plugg, Plugg..

hej alla bloggare!
i går så han jag inte blogga alls, jag pluggade hela tiden när jag kom hem sen så skulle jag träna. Träningen slutade kl. 9 och effter den så var det bara att fortsätta att plugga. Och i dag så ska jag plugga igen=/ jag har fyra prov att plugga till och två läxor. Inte så himmla roligt. Men snart är det Höstlov! Det är bara två veckor kvar:)
Det ska bli jätte kul för då åker jag och familjen till teneriffa:). jag längtar...

I dag har jag hafft en kort dag och det var jätte skönt.:) i Dag fyller pappa år så vi ska nog fira honom lite. Och sen ska jag plugga..... Låter kanske inte så himla roligt. Det är lika bra att börja ... ha det bra!
Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0