Spanien here i come!!

I morgon åker jag och min familj till Spanien:) ska bli jätte roligt. Men det innebär ju att jag inte kommer kunna blogga på hela veckan:( Jag tror inte att det finns någon data där.  Men jag kommer hem sent på Söndag så det blir nog inget inlägg då.. Ni får vänta till på Måndag efter höst lovet:)

Min dag har varit så att först så gick jag och min mamma till Täby. Vi köpte linnen och lämnade in skor för lagning och så växlade vi lite Pengar. Inte världens roligaste men men. Sen så åkte vi hem och åt lunh , och sen åkte jag och spelade innebandy match mot ackers. Det blev 3-3 , det var nog rättvist. Det gick så där för mig.
Nu ska jag Packa det sista tror jag. Och sen ska jag kolla på stjärnor på is eller nåot annat bra program.
Ha ett bra Höstlov!! vi ses Kram Emelie 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0