....

I dag har typ varit den skönaste dagen på hela veckan . Först hade vi bild sen matte lunch och sen gymnastik
och sen slutar vi :) jätte skönt.
nu sitter jag och väntar på att min träning ska börja. Jag ska nog träna friidrott i dag och om jag orkar så tränar jag fotboll effter den. Men jag vet inte om jag orkar det i dag för vi sprang i Ensta i skolan i dag men vi får väl se.
Jag tycker lite synd om "A" för hon opererar knät i går och hon skulle ha kommit i dag till skolan men hon hade för ont i knät så hon fick stanna hemma:( men det gick bra och hon kommer nog till skolan i morgon.
nu måste jag göra mig klar för träningen .
hejdå♥


Kommentarer
Postat av: hannah<3

ah. visst äre skönt. tisdagar är nog min nya favoritdag tror jag, efter lördag o fredag såklart. haha<3

2008-09-23 @ 20:06:20
URL: http://hanyhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0