Länge sen....

Nu har jag inte skrivit på ett tag så jag får kanske sammanfatta lite dagar.. ; )
Fredag: gick i skolan som vanligt och hade en ganska skön dag som gick fort och det var ju bra ; ) efter skolan gick jag och sofia till täby och skulle köpa present till Emma. Och sen köpte vi glass och flummade lite.. haha skit kul var det alltså!
och sen så gick vi till Emma och träffa lite folk ..  : ) det var kul!
Lördag:  i lördags var det dags att spela final i Mitt i cupen. Vi skulle möta huddinge som vi förlorat nu mot två gånger tidigare i en stor final. Men innan vi spelade så kollade vi på 95orna som spelade sin final innan oss. De vann guld!!!
sen skulle vi spela och i början av matchen var huddinge mycket bättre än oss men i paus stog det 0-0. I början av andra halvlek så gjorde de 1-0. men i slutet av matchen så skjuter sara in bollen i mål och det blir 1-1 och förlängning!! men inget mål i förlängningen så då blir det straffar... Elin sätter våran sista straff och då leder vi med ett mål.. då står malin i mål och då sätter huddinge straffen i STOLPEN!!!! VI VINNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så himla skönt att vinna och jag blev utsädd till matchens lirare : )  det var jätte kul och sen firade vi med tårta och pommac efter . Jätte kul dag!
Söndag : I dag har jag spelat en fotbolls match mot ackers som är ett jätte bra lag, fast det är ju alla eftersom det är elit men ändå.. Vi spelade jätte bra men vi förlorade med 2-1 .. så himla surt jag tyckte vi var värda minst oavgjort.. menmen..
i dag satte vi också upp studsmattan! det har ju varit jätte fint väder ute hela helgen så det var kul! vi gjorde också grill premier i går! Fett mysigt   : )
snart ska vi gå i väg och kolla på amandas teater uppvisning!
Hoppas ni haft en super helg! Det har jag.  ; ) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0