Min lördag:

hej bloggen!
jag hann inte skriva i går, för först gick jag och vicki och kollade på någon bra present till Frida. Sen så skjutsade papa mig direkt till träningen. Det var kul att träna för det här var ju sista träningen innan semifinalen som är på söndag. Jag gick lite tidigare från träningen så jag skulle hinna till frida : )
Sen var jag där hela kvällen. Det var jätte kul.

Och i dag så ska jag och papppa till globen och kolla på SM finalerna i innebandy : ) det är ungefär som en tradition, eller vi har gjort det typ tre gånger tidigare (a)  sen efter det så ska vi åka till Johanna♥ och fira henne!!!!! jag längtar jätte mycket dit för jag träffar inte henne så ofta. Så det ska bli jätte kul.

Nu måste jag göra mig i ordning,  jag ska packa för vi ska nämligen sova över hos mormor, som bor typ jätte nära...
Så jag hinner nog inte skriva något i morgon, kanske på kvällen.
KRAM♥


( b i l d   f r å n   g o o g l e  )

Kommentarer
Postat av: AMANDA

oj.. jaha jag trodde först att du hade tagit bilden

2009-04-19 @ 20:20:40
Postat av: AMANDA

oj.. jaha jag trodde först att du hade tagit bilden

2009-04-19 @ 20:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0