Tisdag ,

hejjj!
jag har inte hunnit skriva på ett tag nu men jag har haft ganska mycket i helgen och mycket i skolan just nu..
Men i dag slutade jag tidigt så kunde skriva lite nu : )
I helgen så spelade vi innebandy semifinal. Vi vann med 5.2 tror jag !!! så nu är det final på lördag mot Huddinge.
Precis lika som förra året. Då var det vi och huddinge men då förlorade vi så nu ska vi vinna!!
haha : )
i dag har skolan vart helt okej, vi hade ett matte prov som var ganska svårt. Hoppas hoppas att det gick bra.. Det kändes sådär men man vet ju aldrig. .. ; )
i kväll blir det väl fotbolls träning.. Det ska bli kul. Juste vi spelade ju våran första fotbolls match i elitserien också.. hehe det gick sådär, vi förlorade men 1-2 men vi spelade ändå ganska bra . jaja..
nu måste jag plugga engelska -.-
Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0