Fan...

...har spelat fotbolls match och så gjorde jag illa benet. fan asså nu måste jag typ vila en hel vecka eller nåt.. Så himla typiskt.. Men vi får hoppas att det blir bättre snart :)

jag vet att jag inte har bloggat på helahelgen men det har inte riktigt hunnits med..
I lördags så var mamma och jag hemma och bara kollade på film och åt godis :D det var mysigt . Skönt att bara ta det lugnt ibland. Och så söndag i dag och jag har spelat fotbolls match. Eller ja.. så mkt jag kunde innan jag gjorde illa mig :(

Skola i morgon då. Jag är ganska taggad faktiskt nu så här i början, men det försvinner nog ganska snabbt när alla läxor och prov och så ...
Nu ska jag kolla på vänner :D

Ha en undebar Söndag kväll! Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0