Sista dagen på 2009.

I dag är det den sista dagen på året. Konstigt... men ändå kul jag hoppas att nya året kommer bli ett super år :) hehe man får väl alltid hoppas !? ;D

i dag händer absolut ingenting. Slappa hela dagen och sen ikväll middag med farmor och farfar. Och sen typ fira tolvslaget hemma.. eller vi har inte bestämmt nåt än..

Men om 2 dagar fyller jag 15 :D fan vad kul! läääängtar dit!

men det här blev ett litet tråkigt inlägg men jag hade inte så mkt att säga ;) hehe..

men jag säger bara GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!! får se om jag hinner skriva nåt lite senare men ha en bra nyårs kväll!!

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Lovisa <3

bara några timmar kvar emelie ! :D

äntligen snart 15 !! :)

2010-01-01 @ 20:20:22
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: Lovisa <3

sv; haha ja jag vet kunde inte sova nåt under hela natten heller XP

2010-01-03 @ 01:22:16
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0