Dagen:

i dag har jag och mí familia varit på ett museéum.  Judiska museét . Det var väl helt okej. I början så tänkte jag att det kanske inte skule bli så himla kul men sen vart det någon som pratade lite om allting och då blev det mycket roligare  : )
Vi åkte dit vid kanske tolv på dan . och sen så var vi där till kanske kl 3. Sen på vägen hem så köpte vi med oss lite fika från vete katten. De har jätte goda bullar där  ; )

Och nu sitter jag hemma och kollar på film. Jag är ganska trött eftersom vi var hos några grannar i går och åt middag och kollade på Melodifestivalen. Jag tyckte absolut att rtt låt gick vidare : ) men i alla fall så vi ska väl äta snart och jag har inga speciella planer för kvällen.
Bara ta det lungt.
Kramar emelie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0