Måndag

i dag hade jag inte precis bestämt något specielt men sofia ringde och frågade om jag ville komma över så jag åkte dit. Emma var också där så vi gjorde det vi alltid gör när vi är hemma hos Sofia, Lagar pankakor ; )
Det var mysigt, och sen så pluggade vi lite också... eftersom vi har prov om en vecka och jag måste öva.

Sen så åkte jag till tandläkaren efetrsom att min tandställning hade gått sönder på fredagens innebandy träning.
Det var lite konstigt för min innebandy tränare ramlade över mig när vi la straffar.. men jag gjorde i alla fall inte illa mig ; )
hehe lite knäppt..
Men nu måste jag sluta skriva eftersom vi ska äta nu. ´<3

Kommentarer
Postat av: A

haha, ofta att han ramlade över dig....xD :P

2009-02-23 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0