; )

sorry att det har varit lite dålig uppdatering just nu men jag har bara inte haft tid. I dag har jag haft en ganska soft dag. Jag sov till kl var halv tre.. XD ( Rekord ; )  då kom familjen in och sjöng för mig. Jag fyller ju igentligen år i morgon men eftersom att jag åker till uppsala då så firade vi mig i dag i stället. Jag fick typ strumper leggings örhängen och lite mer. Sen kollade jag mama och amanda på jason bourne filmerna. Super bra! Jag såg de första gången hemma hos emma och tyckde att de var jätte bra. Och sen så kom farmor och farfar och firade mig. Då fick jag lite pengar.. :) Douglas ( Deras hund  ) var också med. men nu ska jag snart gå och lägga mig för jag ska up tidigt i morgon .

OBS! Kommer inte kunna blogga fram till på Söndag!  K Ä R L E K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0