storvreta cup!

nu var det länge sen jag skrev men jag har ju som sagt varit på innebandy cup, som vi vann by the way.
Det var verkligen en lyckad cup. Vi vann hela cupen och vi spelade jätte bra  : ) . vi bodde på hotel och jag bodde med elle och elin. haha vi hade ju så kul.
Jag orkar faktiskt inte blogga mer just nu eftersom att jag kom precis hem och vi gick upp kvart över sex och då gick vi ut och sprang.. i det kalla vädret. ush! 
så jag lägger upp en bild från finalen..

vi gick ut i rök och eld! hehe... ( tryck på bilden; ) 

Kommentarer
Postat av: E

snygg bild, tog din mamma eller pappa den, eller var hittade du den ?

<33

2009-01-04 @ 18:44:04
URL: http://eliiinb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0