Hemma igen efter två sköna dagar på spa!

nu är jag hemma efter tå härliga dagar på Yasuragi spa. Det blev lite knäppt nät vi skulle åka dit för mamma sa att det gick en båt dit och det gjorde det också men vi råkade ta fel båt så vi hamnade typ helt fel.. så vi gick typ 5 km och när vi äntligen var framme ( trodde vi ja ) så frågade vi vart stället låg och de sa att vi var helt fel och att vi var tvugna att åka till slussen och sen byta buss därifrån och blablaba... Men vi frågade ett jätte snällt gammalt par om vi fick skjuts och det visade sig att de bodde nära dit vi skulle så vi fick skjuts ända fram :D

Men när vi väl var framme så var det hur härligt som helst! Det fanns behandlingar , Bad och massa aktiviteter att gå på och det var jätte kul. Jag tog någon sorts massage grej och det var hur skönt som helst! Man kunde också bada i varma källor utomhus det var jätte skönt! Det är Japan tema så det blev sushi till middag. Jag har inte smakat det förut men det var faktiskt gott! :D


De varma källorna utomhus som var 35 grader i tror jag.. Super skönt!

Poolen... :D

K r a m ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det är allvaligt. Såpass allvaligt att jag kommer kanske läggas in och det är väldigt liten chans att jag får börja skolan till hösten.

2009-07-21 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0