Ikea=överbefolkat på en regnig söndag..

ja.. som ni kanske fattar så var jag och mamma och pappa på ikea typ hela dan i dag. Och jag kan bara säga att det var hur mycket folk som helst där.. Man blir så himla trött bara att vara där inne och vi skulle typ handla lite grejer till köket och en byrå  till mamma och pappa. Asså shiit. Är helt slut nu. Tur då att jag inte har nåt jag måste göra i kväll och bara kan mysa med kladdkaka och film :D Det blir på nåt sätt extra mysigt när det regnar ute..  Men jag hoppas ju Absolut på bättre väder! Det är ju för fan sommarlov.
Vi får se om det blir bra väder i morgon då blir det förmodligen bad. Annars hemma med bok och filt :)

K r a m ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, de e klart jag kan hjälpa dig :D

2009-06-18 @ 17:35:47
Postat av: Emelie

aa, de e klart jag kkan hjälpa dig :D

2009-06-18 @ 17:36:12
URL: http://mliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0