SOMMARLOV!!

ÄNTLIGEN! är det sommar lov.. !  verkligen sköönt med nu med sommarlov det har varit en riktigt lyckat avslutningsdag! Vi skulle haft "vanliga" lektioner fram till 2 då vi hade avslutning, men det var ju jätte oseriösa lektioner.. hehe vi körde typ hänga gubbe hela dan.. men ssen var det avslutning i tibble. Det var ju kul.. vi sjöng sånger och lite grejer.. Sen gick vi till klassrummet och fick typ lite omdömen och sa glad sommar och så.. Så nu är det 10 veckor ledigt!!!!!!! yes!
Efter skolan gick jag emma sofia vicki och nisse hem till mig och åt jordgubbstårta ! Mys ! Sen kom farmor och farfar , det var meningen att vi skulle ut och äta men det blev ändrade planer. Vi ska till tegel i morgon i stället. Men det var kul att de kom.
Nu har jag varit på fotbolls träning och ska duscha !

K r a m ! ♥


( B i l d : g o o g l e )


Kommentarer
Postat av: Sofia Linde

Sådär såg inte tårtan ut!! XD

2009-06-18 @ 16:29:46
Postat av: Emelie

jag vet men jag tog en bild från google :D ♥

2009-06-18 @ 20:48:51
URL: http://emliie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0