Lördag

...oj.. nu var det rätt länge sen jag bloggade men jag har inte haft ngt internet hemma..  haha det är min ursäkt..

men i alla fall. I dag så ska jag nog plugga lite på förmiddagen.. :( har typ religions prov och matte prov nästa vecka.. Det är ju typ sjukt mycket läxor just nu.. Men det är bara att bita ihop och försöka göra så gott man kan ;)

Sen så ska jag och mamma åka in till stan och gå på bio och ha det lite mysigt:) Det kommer nog bli jätte kul. Men annars så är det rätt lungt. . Fast jag måste nog börja packa också... hehe flyttar på måndag och har inte ens börjat.. aja.. det lösersig:)

Nu måste jag börja med plugg.. Kram♥

Kommentarer
Postat av: Yassie tha (wo)man ;)

heej :) vilken bio ska ni se? <3

2009-11-28 @ 16:19:02
URL: http://yassies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0