Måndag

aha nu är det måndag igen... bra eller dåligt? hmm jag vet inte riktigt ibland kan jag faktisk tycka att måndagar kan vara roliga. I dag har det INTE varit så. Jag har varit allmånt sur typ...  Fett tråkigt.. Men nu är jag på mycket bättre humör efter att vi har sprungit skoljoggen och jag kom 3:a bland alla tjejer x) *stolt* Man blir så otroligt pigg efter man sprungit. Vi sprang 5km så det var jätte kul. 

I dag så är det jag som fixar maten här hemma eftersom vi har prsktisk hemkunskap läxa vilket betyder att man ska laga mat hemma:) Det blir pasta med svamp sås. Hoppas det blir gott ;D hehe..

Nej nu måste jag plugga engelska .. :( 

Kram !

                                                                hehe flum bild men bjuder.. XD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det vart supergott:)

2009-09-08 @ 20:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0