skönafredag!!

äntligen så är det helg! Men veckan har ändå gått sjukt snabb tycker jag :D så det är ju kul. I dag händer typ inget.. bara en slapp dag framför idol kanske ? låter ganska så skönt:D Hade ingen träning i dag för den var tp inställd. JAg ttcker det är ganska så drygt att träna å fredagar menmen.. that´s life :D

I morgon iallafall så kommer jag och family gå och se på bio! Flickan som lekte med elden! Jag har sett första och den var ju jätte bra så jag hoppas att andra filmen är lika bra:D kanske bättre! ;D
Och efter det så kanske jag drar till sofia. Hon skulle typ ha nån tjej kväll hemma hos henne så det kan ju bli kul. Få se om jag går dit har inte riktigt bestämt mig. Skulle kanske va med emma också.. aja.. vi får se.. 

ha en toppen fredags kväll! :D kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0