Julafton imorgon (?)

jag var i centrum idag och allt är verkligen kaos! asså det var sjukt myckeet folk och alla skulle köpa de sista julklapparna. Men på något konstigt sätt tycker jag det är mysigt (och roligt) att lyssna på allas jul problem.. typ all mat som måste handlas och klapparna som inte finns där de hade tänkt osv. Fast det är ju inte lika kul när det händer en själv ;)

Men jag tror jag måste börja inse att jul kommer aldrig bli lika bra som när man var liten. Samma känsla finns liksom inte kvar och det är bara att inse det. Så klart är det mysigt nu med men när man var liten så var julen det ABSOLUT bästa på hela året.
Men nu ska vi snart börja klä granen och börja mysa lite mer ! :) kommer bli grymt!

God Jul alla fina och ha det bäst:)


(Bild från google )


Kommentarer
Postat av: Victoria

<3 GOD JUL

2010-12-24 @ 22:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0