Fredagsmys

Nu har Alba varit här i 10 dagar och hon åkte hem idag :( saknar alla jätte mkt !!  Det har varit jätte kul samtidigt som det har varit jobbigt att alltid ha ett ansvar för en annan person. Men vi åker snart till spanien så det kommer bli gryyymt :)

Jag har ju inte skrivit på ett tag men det här är min blogg så jag skriver så ofta jag vill ;D
Just nu är jag  jätte trött och har bara en hemma kväll med pappa . I morgon kommer hela dagen gå åt till att plugga -.- trååååååååk. menmen vad gör man ?... snart lov iaf och då blir det åre tsm med vicki :D:D ♥

Nu ska jag kolla lite på tv :D Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Mizuki <3

sv; aa håller med saknar verkligen alla jättemkt ! längtar så himla mkt till att vi ska åka till spanien till dom :) <3

2010-03-29 @ 22:02:00
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0