BIO!!

tjooo :)

känns som det var ett litet tag sedan jag bloggade nu men grejen är att på praoen så händer det inte så mycket intressant att sskriva om. Det är kul men typ samma varje dag :D

iaf jag och Victoria ska på bio idag!! Gillar när man hittar på lite spontana grejer på vardagen! allt blir liksom lite roligare då :D vi ska se HARRY POTTER!! jippie :) haha :) kommer bli mysigt ! fast den är ganska sent , den slutar typ 12 men det är lugnt eftersom jag har sovmorgon imorn;)

kram på er ♥


Kommentarer
Postat av: Mizuki

ah jag såg den också!! :)

2010-11-18 @ 22:33:19
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: emma

hörde att filmen var bra :)

nää inte så mkt har hänt, har varit på gymnasie mässan idag :p men e ganska trött efter praon haha

hur har dina två veckor varit då ?? ^^

2010-11-20 @ 21:53:22
URL: http://newyorkstreet.blogg.se/
Postat av: GISSA VEM DET ÄR!!!! en ledtråd: V....I....C..T.o..r..i..a

JAAA, jag vill tbx. till prao och harry potter!Jag vill inte ha franska prov imorgon.



EN MASSA KRAMAR TILL DEJ FÖR DET ÄR DU VÄÄÄRD, OJ CAPS LOck.

2010-11-25 @ 19:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0