Prao!

idag var andra dagen på praon och det är jättekul verkligen! :) jag praoar på ett dagis och alla barnen är sjukt söta . Så jag sitter mest inne och pysslar och ritar ;) rätt soft faktiskt . Man får göra saker man liksom nästan glömt bort att man kunde. Typ sjunga barn sånger. Men jag överaskade mig själv när jag faktiskt satt och sjöng med hela sången och kunde varenda text rad :D stolt asså ;)

Men tycker det är lite synd att snön kommit .. ärligt jag orkar verkligen inte med snö.. men aja det blir ju ljusare iaf :D

NU: GREY`S ANATOMY!!! galet mycket jag tittar på det men är helt fast :D

Kommentarer
Postat av: emma

jaaa :D jag letade efter din blogg tidigare idag, men kunde inte komma på vad den hette hehe, men nu vet jag ^^

OFTA du var med och valde glass sorter !! fan vilket roligt jobb !! X) okey cocos var det hahaha

hur är praon ?? blivit någon idol för de små än ?? ♥

2010-11-09 @ 20:29:52
URL: http://newyorkstreet.blogg.se/
Postat av: emma

Just det, hur är serien G.A ?? ^^ sjukt bra eller hur !!! ;D

2010-11-09 @ 20:30:52
URL: http://newyorkstreet.blogg.se/
Postat av: Mizuki

åh va mysigt att bara leka med alla småbarnen ju!



hahah jag kör hårt på att plocka upp varor inne på hemköp haha X)

2010-11-09 @ 23:09:34
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: Mizuki

sv; jaa asså det är helt okej jag står typ bara och plockar upp varor hela tiden och så och hjälper kunder, haha fast att bära astunga kartonger full med meloner elr dra lyftpallar är kanske inte min grej haha men alla där e verkligen jättesnälla :) ♥ ♥ ♥

2010-11-10 @ 08:17:36
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: Victoria

sluta. Snö. ÄR. underbart. om än lite kallt...

hihi aa, visst är det ovanligt? ;) jag menar, du brukar ju annars få ta all min skit, men nu avreagerade jag mig på annat sätt :D <3 när slutar du på dagarna förresten? <3

2010-11-10 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0