Söndags Ångest

Min söndag har vart otroligt seeeg. Vart sarg vakt när damerna spelade match . Vinst med 5-3 heja Täby!
sen har jag suttit och skrivit 2 sidor om andra världs kriget på datan (!) . Em historia läxa jag heelt hade glömt att vi hade -.- shit.. så det blev inget annat plugg idag vilket var lite synd för det hade behövts .

men till något roligare ! i fredags var jag hos sofia och det var sjuuukt kul :D hanna var där också men lovisa kunde inte komma tyvärr :( en annan gång med dig ! Vi åt och hade det fett mysigt :D Måste göras om väldigt snart tjejor ;) Men nu ska jag avluta pluggandet och chilla resten av kvällen . Ta igen en del sömn som jag missa en aning i fredags hehe..

Hoppas ni inte har lika mycket söndags ångest som jag ... (VILL HA MER HELG !!) Men ha det bra :D
puss ♥


Jag och syster funderar på om vi ska va normala på bild eller inte.... aa fast näää !

Kommentarer
Postat av: Mizuki

så söta ni är båda två! ^^



åh ni måste ha en till sån kväll så jag får va med! hade jättekul och mysigt i fredags men jag ville va med er också! ^^



2010-10-17 @ 19:27:56
URL: http://mizukis.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha taack! <3 hihi söndagar är så jobbiga!

2010-10-18 @ 15:53:21
Postat av: Blandade småhopp

hahaha,underbar bild... ;-))

2010-10-19 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0